tirsdag den 19. april 2011

Nogen gange skal man kaste sig ud på dybt vand

Nogen gange skal man kaste sig ud på dybt vand for at udfordre sig selv. Det gjorde jeg for ikke så længe siden - dvs. rent bogstaveligt var det andre jeg kastede ud på dybt vand, nemlig to fotomodeller.


Jeg forsøger ind imellem at "lege" lidt og udvikle mit fotografi, ved at give mig selv nogle opgaver, det kan være et foto jeg har set som jeg prøver at lave min egen version af, eller en ting der inspirerer mig.
Disse "legedage" er med til at jeg hele tiden dygtiggør mig, udvikler mig som fotograf og ikke henfalder til det jeg plejer at gøre.

Man bliver nemlig aldrig færdig med at udvikle sig - hvis man tror man er færdig udlært som fotograf ( eller hvilken som helst anden branche) så er man for alvor færdig.

Derfor havde jeg tilkaldt en af mine gode legekammerater, makeupartisten Mia Carøe, som jeg leger en del med. Vi skulle tage nogle billeder i vores lokale svømmehal, Kærsmindebadet, der havde givet os lov til at smide et par modeller i "baljen".


Det blev en svær opgave -ikke så meget for mig - men de to modeller. Det er ikke nemt at skulle holde sig flydende, mens man er viklet ind i en masse stof og så samtidig se rasende godt ud. Men det lykkedes efter nogle timers "kamp" i vandet.  Her kan du se et par af resultaterne. Næste gang skal vi måske prøve at lave en lidt anden version, måske under vandet - hvem ved. ;-)









Modellerne er fra Diva Models i Århus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar